Голова правління Вадим Батій зазначає, що вкрай важливо створити максимально комфортні умови для прийому споживачів в абонентських відділах, зменшити черги, покращити культуру поведінки персоналу.
Перспективними завданнями в цьому напрямку є:
- приведення роботи абонентських відділів для стандартів НАК «Нафтогаз України»;
- напрацювання алгоритмів поведінки з клієнтами, якості роботи call центрів;
- покращення якості обслуговування споживачів за заявками;
- виведення роботи з обслуговування клієнтів на новий професійний рівень;
- створення єдиної системи диспетчеризації, АДС;
- впровадження продуктивних методик у напрямках метрології, обліку газу, абонентського обслуговування, диспетчеризації, комп’ютеризації даних щодо тиску у газорозподільних мережах.