Шановні споживачі! Зворотний зв'язок дає можливість оперативно і ефективно опрацювати ваші звернення.

Заповніть у формі обов'язкові поля:

  • до якого підрозділу відноситься Ваше звернення;
  • тип звернення;
  • Ваше ім’я та прізвище;
  • текст Повідомлення (стисло і чітко сформулюйте суть порушеного питання)

Бажано вказати контактну інформацію для зворотнього зв’язку.

Звернення носитиме конфіденційний характер та буде розглянуте у найближчий термін головним Апаратом управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»

Звернення не розглядається у наступних випадках:

  • вирішення порушеного у зверненні питання не належить до компетенції АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»;
  • у звернені не викладено суті порушеного питання;
  • звернення містить образи, наклепи, ненормативну лексику;
  • повторні звернення з одного і того ж питання;
  • персональні дані, зазначені у зверненні, не є дійсними;
  • текст звернення написано не кирилицею.

Відправляючи звернення, Ви, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», даєте згоду на обробку своїх персональних даних