Шановні споживачі! Зворотний зв'язок дає можливість оперативно і ефективно опрацювати ваші звернення.
Заповніть у формі обов'язкові поля:
- до якого підрозділу відноситься Ваше звернення;
- тип звернення;
- Ваше ім’я та прізвище;
- текст Повідомлення (стисло і чітко сформулюйте суть порушеного питання)
Бажано вказати контактну інформацію для зворотнього зв’язку.
Звернення носитиме конфіденційний характер та буде розглянуте у найближчий термін головним Апаратом управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»
Звернення не розглядається у наступних випадках:
- вирішення порушеного у зверненні питання не належить до компетенції АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»;
- у звернені не викладено суті порушеного питання;
- звернення містить образи, наклепи, ненормативну лексику;
- повторні звернення з одного і того ж питання;
- персональні дані, зазначені у зверненні, не є дійсними;
- текст звернення написано не кирилицею.
Відправляючи звернення, Ви, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», даєте згоду на обробку своїх персональних даних