Шановні абоненти
ПАТ «Донецькоблгаз» доводить до Вашого відома, що постанова КМУ від 4 березня 2002 р. № 256 «Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету» втратила чинність з 01.01.2020 року.
Звертаємо Вашу увагу на те, що на сьогодні повністю діють Постанова КМУ від 17 квітня 2019 р. № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» та Постанова КМУ від 21 жовтня 1995 р. № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» зі змінами та доповненнями. Згідно даних Постанов:
- за отриманням інформації з будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, одержувачі субсидії звертаються до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.
- за отриманням інформації про спожиті послуги, нараховані суми за послуги, розмір заборгованості (переплати) одержувачі житлової субсидії звертаються до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.
- за отриманням інформації про операції, здійснені за обліковим записом одержувача житлової субсидії щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг, одержувачі субсидії звертаються до АТ “Ощадбанк”. Інформація надається в порядку, визначеному АТ “Ощадбанк”.
ПАТ «Донецькоблгаз» інформує, що:
- у зв’язку з чисельними зверненнями до ПАТ «Донецькоблгаз» громадян щодо не отримання субсидії або пільги у грошовій безготівковій формі наголошуємо, що наше підприємство не здійснює їх призначення, нарахування та фінансування. Також звернення громадян про те, що «УСЗН призначило субсидію та включило абонента до реєстру фінансування, а ПАТ «Донецькоблгаз» не врахував оплату на особовому рахунку з причин, не укладання договору з АТ «Ощадбанк» або невірно наданої інформації» не відповідає дійсності, так як реєстри фінансування з переліком абонентів та особових рахунків ПАТ «Донецькоблгаз» також отримує через електрону платформу АТ «Ощадбанк», заява-приєднання до публічної пропозиції (Договір) з АТ «Ощадбанк» укладена та діє. У разі зіткнення громадян з такими випадками ПАТ «Донецькоблгаз» рекомендує відразу звертатися безпосередньо до місцевих та районних УСЗН та з’ясовувати чи вірно вказана інформація по Ваших особових рахунках в реєстрах, які подають УСЗН до Мінсоцполітики та АТ «Ощадбанк». Найчастіша помилка це не вірно вказаний код ЄДРПОУ нашого підприємства (ЄДРПОУ ПАТ «Донецькоблгаз» 03361075).
- згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 1995 р. № 848, за рішенням комісії надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, управителів, об’єднання, виконавців комунальних послуг або за рішенням структурного підрозділу з питань соціального захисту населеннята на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, який призначив житлову субсидію, сума надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії повертається громадянином, а сума житлової субсидії, яка надавалася не у грошовій формі, повертається управителем, об’єднанням, виконавцем комунальних послуг шляхом зняття відповідних сум з особових рахунків отримувачів субсидії.
Відповідно дані дії призводять до виникнення або зростання заборгованості за постачання та послуги розподілу природного газу.
ПАТ «Донецькоблгаз» просить кожного абонента уважно слідкувати за фактом припинення раніше призначеної житлової субсидії або пільги за рішенням УСЗН, своєчасно здійснювати звіряння розрахунків у відповідному УГГ ПАТ «Донецькоблгаз», оплату наданих послуг та не допускати виникнення заборгованості !