Шановні абоненти!!!
АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» з метою підвищення якості обслуговування та виявлення корупції просить Вас направляти звернення, пропозиції та скарги, стосовно неякісного надання послуг, вимагання хабарів, шахрайства або неетичної поведінки:
- На електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
- Скориставшись формою зворотного зв'язку.
- В письмовому вигляді за наступними адресами у спеціально встановлені для цього скриньки:
✅ Головний апарат управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» - м.Краматорськ, вул.Південна, буд. 1;
✅ Артемівське УГГ – м.Бахмут, вул.Носкова, буд. 3;
✅ Костянтинівське УГГ – м.Костянтинівка, вул.Ємільянова, буд. 76;
✅ Краматорське УГГ - м. Краматорськ, вул. Південна, буд. 1 (центр обслуговування);
✅ Красноармійське УГГ – м. Покровськ, вул. Шосейна, буд. 154;
✅ Слов’яське УГГ – м. Слов’яськ, вул. Світлодарська, буд. 28Б
Ваші звернення, відгуки, скарги та пропозицій просимо оформляти згідно вимог Пам’ятки споживача для подання скарг, відгуків та пропозицій:
- Скаргу, відгук або пропозицію можливо надати власноруч або використовуючи для цієї цілі уповноважену особу;
- Бажано вказати ім’я, прізвище та контактну інформацію для зворотнього зв’язку;
- Зазначте причину подання скарги, відгуку або пропозиції;
Надані скарги, відгуки та пропозиції будуть носитимуть конфіденційний характер та будуть розглянуті у найближчий термін головним Апаратом управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»;
Надана інформація допоможе нам покращити роботу та Ваш комфорт.
Сподіваємося на плідну працю з урахуванням ваших звернень.
З повагою, Голова правління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» В.В. БАТІЙ
Зовнішній вигляд скриньки для звернень, пропозицій та скарг. Кожна скринька захищена пломбою, що виключає несанкціонований доступ до її вмісту.