До уваги абонентів ПАТ «Донецькоблгаз»

З метою поліпшення якості обслуговування аварійно-диспетчерськими службами ПАТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» абонентів з приймання, обробки та виконання аварійних заявок, для зручності абонентів, збільшено кількість варіантів реєстрації аварійних заявок. Для приймання аварійних заявок створені чати:

В чаті абоненти можуть зареєструвати заявку (виклик) або повідомити про аварійну  ситуацію, що склалася в зоні обслуговування ПАТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».

У заявці необхідно вказати:

  • Район
  • Місто (смт., селище)
  • Вулиця
  • Номер будинку та, якщо є, номер квартири
  • Причина виклику (стисла інформація)

Для зворотного зв'язку вкажіть:

  • Контактна особа (ПІБ)
  • Телефон