До уваги абонентів АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»

З метою поліпшення якості обслуговування аварійно-диспетчерськими службами АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» абонентів з приймання, обробки та виконання аварійних заявок, для зручності абонентів, збільшено кількість варіантів реєстрації аварійних заявок. Для приймання аварійних заявок створені чати:

В чаті абоненти можуть зареєструвати заявку (виклик) або повідомити про аварійну  ситуацію, що склалася в зоні обслуговування АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».

У заявці необхідно вказати:

  • Район
  • Місто (смт., селище)
  • Вулиця
  • Номер будинку та, якщо є, номер квартири
  • Причина виклику (стисла інформація)

Для зворотного зв'язку вкажіть:

  • Контактна особа (ПІБ)
  • Телефон

 

Звертаємо вашу увагу: Аварійно-диспетчерська служба та приймальня АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» не надають довідкову інформацію.
Звертатися в Аварійно-диспетчерську службу необхідно в разі виникнення аварійної ситуації.