До уваги абонентів АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»
З метою поліпшення якості обслуговування аварійно-диспетчерськими службами АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» абонентів з приймання, обробки та виконання аварійних заявок, для зручності абонентів, збільшено кількість варіантів реєстрації аварійних заявок. Для приймання аварійних заявок створені чати:
В чаті абоненти можуть зареєструвати заявку (виклик) або повідомити про аварійну ситуацію, що склалася в зоні обслуговування АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».
У заявці необхідно вказати:
- Район
- Місто (смт., селище)
- Вулиця
- Номер будинку та, якщо є, номер квартири
- Причина виклику (стисла інформація)
Для зворотного зв'язку вкажіть:
- Контактна особа (ПІБ)
- Телефон
Звертаємо вашу увагу: Аварійно-диспетчерська служба та приймальня АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» не надають довідкову інформацію.
Звертатися в Аварійно-диспетчерську службу необхідно в разі виникнення аварійної ситуації.