Впродовж лютого 360 абонентів скористались послугами виїзних прийомів населення від Донецькоблгазу.
Мобільні бригади абонентських відділів минулого місяця надали фахові консультації щодо газорозподілу в 10 населених пунктах Донеччини.
Зокрема, у Краматорській громаді працювали фахівці Краматорського УГГ, які прийняли у загальній кількості 112 споживачів:
-
Ясногірка – 41 аб;
-
Красноторка – 15 аб;
-
Біленьке – 56 аб.
Фахівці Дружківського відділення у селах Торське та Райське надали фахові консультації 39 та 21 абоненту відповідно.
Оператори Слов’янського УГГ впродовж лютого провели три виїзні прийоми у м. Миколаївка, де надали фахові консультації 80 абонентам. Також мобільні бригади абонвідділів відпрацювали звернення 108 абонентів у селах:
-
Новомиколаївка – 25 аб;
-
Билбасівка – 26 аб;
-
Черкаське – 36 аб;
-
Привілля – 21 аб.
Питання від споживачів стосувалися нарахувань за розподіл газу, звірки останніх показань газового лічильника, переоформлення особового рахунку. Абоненти також змогли отримати роздруковані квитанції для оплати рахунків за газ.
“Активно працюємо у напрямку виїзних прийомів населення і маємо позитивні відгуки від наших абонентів щодо цього, за що дякую операторам газових господарств! Будемо й надалі продовжувати цю практику за умов безпекової ситуації”, — наголошує Голова правління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Вадим БАТІЙ.
Якщо у Вас виникло питання до Оператора ГРМ, Ви можете звернутися до контакт-центру АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» за єдиним номером 0-800-100-104.