Шановні абоненти!
З метою покращення якості обслуговування Ви можете залишити свою скаргу, відгук або пропозицію через контакт-центр АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» за номером 0-800-100-104.
При зверненні просимо дотримуватися таких простих рекомендацій:
- Скаргу, відгук або пропозицію можливо надати власноруч або використовуючи для цієї цілі уповноважену особу;
- Бажано вказати ім’я, прізвище та контактну інформацію для зворотнього зв’язку;
- Зазначте причину подання скарги, відгуку або пропозиції;
Надана інформація допоможе нам покращити роботу та Ваш комфорт.
Письмові звернення та запис звернень, які надійшли через контакт-центр, будуть розглядатися у конфіденційному режимі особисто Головою правління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».
Сподіваємось на плідну співпрацю з урахуванням Ваших звернень!