Шановні абоненти!

АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» дбає про підвищення якості обслуговування своїх клієнтів та постійно вдосконалює способи та методи зворотного зв'язку.

- На постійній основі діє опитування споживачів стосовно якості обслуговування.

Виникла потреба повідомити про аварійну ситуацію або зареєструвати заявку (виклик):

- зверніться до Центральної Аварійно-диспетчерській служби за допомогою онлайн-ресурсів VIBER або TELEGRAM. Ми працюємо для вас 24/7!

Виникли питання стосовно особового рахунку, стану розрахунків за постачання і розподіл спожитого природного газу, треба передати показання газового лічильника або інше:

- зверніться особисто або зателефонуйте до Управлінь з газопостачання та газифікації (міськгазів). Графік роботи, актуальні адреси та телефонні номери Управлінь з газопостачання та газифікації (міськгазів);

- оберіть спосіб та передайте показання газового лічильника;

- скористуйтеся формою «Зворотний зв'язок», яка дає можливість оперативно і ефективно опрацювати ваші звернення;

- Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - електронна скринька для зверненнь, пропозицій та скарг, стосовно неякісного надання послуг або вимагання хабарів;

Ви хочете поставити питання онлайн

- в нас працює Telegram-канал, де під'єднані всі Управління по газопостачанню та газифікації АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ». Фахівці в режимі онлайн готові відповісти на ваші запитання і надати детальну консультацію щодо вашої проблеми.

 

 


НА ВАРТІ ЕНЕРГОНЕЗАЛЕЖНОСТІ