Шановні абоненти!
АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» дбає про підвищення якості обслуговування своїх клієнтів та постійно вдосконалює способи та методи зворотного зв'язку.
- На постійній основі діє опитування споживачів стосовно якості обслуговування.
Виникла потреба повідомити про аварійну ситуацію або зареєструвати заявку (виклик):
- зверніться до Центральної Аварійно-диспетчерській служби за допомогою онлайн-ресурсів VIBER або TELEGRAM. Ми працюємо для вас 24/7!
Виникли питання стосовно особового рахунку, стану розрахунків за постачання і розподіл спожитого природного газу, треба передати показання газового лічильника або інше:
- зверніться особисто або зателефонуйте до Управлінь з газопостачання та газифікації (міськгазів). Графік роботи, актуальні адреси та телефонні номери Управлінь з газопостачання та газифікації (міськгазів);
- оберіть спосіб та передайте показання газового лічильника;
- скористуйтеся формою «Зворотний зв'язок», яка дає можливість оперативно і ефективно опрацювати ваші звернення;
- Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - електронна скринька для зверненнь, пропозицій та скарг, стосовно неякісного надання послуг або вимагання хабарів;
Ви хочете поставити питання онлайн
- в нас працює Telegram-канал, де під'єднані всі Управління по газопостачанню та газифікації АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ». Фахівці в режимі онлайн готові відповісти на ваші запитання і надати детальну консультацію щодо вашої проблеми.