Шановні абоненти АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»!

За допомогою наступних онлайн-ресурсів ви можете зареєструвати заявку (виклик) або повідомити про аварійну ситуацію, що сталася в зоні обслуговування АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».

📱 TELEGRAM

📱 VIBER

Що необхідно вказати для формування заявки у чаті:

  1. Адреса розташування газового об’єкту: район, населений пункт, вулиця, номер будинку/квартири;
  2. Причина виклику (стисла інформація);
  3. Для зворотного зв’язку — контактна особа (ПІБ) і  номер телефону.

Наші кваліфіковані спеціалісти-газовики нададуть відповіді на ваші запитання легко та швидко.

Ми розуміємо, що виникнення аварійних ситуацій може бути неприємним та страшним випадком, тому ми працюємо над тим, аби зробити процес зв'язку з аварійною службою максимально зручним для кожного абонента.

Працюємо для вас 24/7!


З питань, не пов'язаних з аварійними заявками, звертайтеся до відповідного структурного підрозділу АТ «Донецькоблгаз» (міськгази).