Аварійно-диспетчерська служба АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Аварійні дзвінки безкоштовні. Усі аварійні виклики виконуються цілодобово та безкоштовно

ФУНКЦІЇ АДС

Аварійна газова служба – підрозділ екстреного реагування головними завданнями якої є локалізація аварійної ситуації або за можливості її ліквідації:

КОЛИ НЕОБХІДНО ВИКЛИКАТИ АВАРІЙНУ СЛУЖБУ "104"

  • Якщо ви відчули запах газу.
  • Знизився чи підвищився тиск газу.
  • Несподівано зник або з'явився газ на газових приладах у Вашому будинку/квартирі без попередження з боку працівників АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».
  • Ви помітили, що у роботу газових мереж втручаються / втрутилися сторонні особи.

ЯКІ ВИДИ РОБОТ ВИКОНУЄ АДС

При виконанні аварійних робіт, бригадами АДС безкоштовно виконуються такі роботи:

  • локалізація аварійної ситуації;
  • перевірка на щільність газопроводів, газових приладів та пристроїв під робочим тиском газу;
  • ліквідація витоку газу, у тому числі з проведенням відновлювальних робіт на системі газопостачання, що перебуває на балансі АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»;
  • перевірка наявності димових та вентиляційних каналів та наявність тяги в каналах;
  • перевірка наявності вільного доступу до газопроводів, газових приладів та пристроїв, а також у підвали та на горища, де прокладено газопроводи;
  • перевірка придатності до використання (експлуатації) газових приладів та пристроїв, а також відключення приладів, непридатних до експлуатації з установкою пломби.

ЯК ВИКЛИКАТИ БРИГАДУ АДС АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»

Зателефонуйте за номером «104» з мобільного або міського телефону. При цьому Вас автоматично з'єднують із аварійною газовою службою району, в якому Ви знаходитесь.

Також для виклику бригади АДС АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» функціонують чати «Центральна АДС АТ «Донецькоблгаз»» в месенджерах Viber та Telegram. В цих чатах Ви можете зареєструвати заявку(виклик) чи повідомити про аварійну ситуацію по зоні обслуговування АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Є ПІДОЗРА НА ВИТІК ГАЗУ У ПРИМІЩЕННІ

  • перекрийте крани перед газовими приладами та на газопроводах приміщення;
  • не вмикайте та не вимикайте електроприлади;
  • не користуйтеся вогнем;
  • відкрийте вікна та двері на провітрювання.

ЯК ФІКСУЄТЬСЯ ВАШ ВИКЛИК ДО АВАРІЙНОЇ СЛУЖБИ

Усі виклики, що надходять до АДС, обов'язково реєструються із зазначенням часу надходження повідомлення (заявки), адреси, прізвища та телефону заявника, причини виклику. Всі телефонні розмови на лініях 104 фіксуються під запис, зберігаються та архівуються. Отримавши повідомлення, диспетчер АДС інструктує заявника про вжиття попередніх заходів безпеки.


СИЛА ПРАГНЕНЬ РУЙНУЄ МЕЖІ

Архів статей «Інформаційні повідомлення»