Інформаційне повідомлення

Повернення переплати за природний газ побутовим споживачам, у зв’язку зі зміною постачальника

Для повернення переплати за спожитий природний газ (при її наявності на особовому рахунку абонента, станом на 01.10. 2020 р.) побутовому споживачу, власнику будинка (квартири), на якого оформлено особовий рахунок, необхідно:
  • Особисто звернутися до абонентського відділу відповідного Управління по газопостачанню та газифікації ПАТ «Донецькоблгаз»;

  • Написати заяву, та надати необхідний пакет документів (оригінал і копії паспорту, ІПН, квитанції про оплату за природний газ, довідку з банку про наявність рахунку, акт зняття показників лічильника газу з фотофіксацією);

  • Провести звіряння за спожитий природний газ та розподіл природного газу.

У разі наявності заборгованості за розподіл природного газу,  споживач має право особисто написати заяву на здійснення зарахування грошових коштів з газопостачання на розподіл (надавши необхідний вищенаведений пакет документів), залишок коштів повертається споживачу, або зараховується на особовий рахунок у повному обсязі  в рахунок майбутніх платежів за розподіл природного газу.

Повернення грошових коштів споживачу можливо тільки при відсутності заборгованості за розподіл природного газу.

Архів статей «Інформаційні повідомлення»