АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» наголошує, що приймає платежі за розподіл газу, а не за газопостачання.
Аби ваш платіж зарахувався вчасно і коректно, нагадуємо типові помилки при сплаті рахунків "за трубу" та способи їх вирішення.
Оплата Оператору ГРМ рахунку за спожитий газ
Що робити абоненту:
▪️ написати заяву на повернення коштів на адресу філії Оператора ГРМ, на рахунок якої помилково сплачені кошти;
▪️ додати до заяви копію паспорту, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату, виписку із банку з IBAN рахунком споживача;
▪️ передати заяву з пакетом документів до філії Оператора ГРМ, на рахунок якої помилково сплачені кошти.
Помилкова сплата коштів на рахунок іншої організації
Що робити абоненту:
▪️ написати заяву на повернення коштів на адресу організації, яка отримала кошти;
▪️ додати до заяви копію паспорту, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату, виписку із банку з IBAN рахунком споживача;
▪️ передати заяву з пакетом документів до організації, на рахунок якої помилково сплачені кошти.
При оформленні платежу дані абонента не вказані або вказані з помилками
Що робити абоненту:
▪️ написати заяву на зарахування сплачених коштів, вказавши коректні дані споживача для зарахування коштів;
▪️ додати копію квитанції, копію паспорту та ідентифікаційного коду;
▪️ відправити заяву та пакет документів на електронну адресу Вашого УГГ.
Електронні адреси УГГ, а також контактні номери телефонів.
Нагадуємо, що рахунок за послуги розподілу природного газу слід сплачувати до 20-го числа щомісяця.
Ваша оплата — Ваш особистий внесок у повноцінне функціонування всіх служб газорозподільної компанії, яка в умовах повномасштабної війни продовжує підтримувати газові мережі у технічно-справному стані!
НА ВАРТІ ЕНЕРГОНЕЗАЛЕЖНОСТІ