Інформаційне повідомлення для побутових споживачів ПАТ "Донецькоблгаз"
щодо можливості зміни постачальника природного газу з 1 липня 2020 року.

З 1 липня 2020 р. набирає чинності Постанова НКРЕКП від 10.06. 2020 р. № 1080 «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП та внесення змін до Кодексу газорозподільних систем», відповідно до якої відтепер побутові споживачі можуть ініціювати зміну діючого постачальника.

Відповідно до пункту 2 розділу V Правил постачання природного газу (зі змінами) - кожен побутовий споживач має право на вільний вибір постачальника шляхом укладення з ним договору постачання природного газу відповідно до умов та положень, передбачених цими Правилами;

Відповідно до пункту 4 розділу V Правил постачання природного газу (зі змінами) - побутовий споживач, який має намір змінити діючого постачальника, повинен звернутись до нового постачальника із заявою-приєднанням до договору постачання природного газу;

Відповідно до пункту 11 розділу V Правил постачання природного газу (зі змінами) - споживач зобов’язаний здійснити повний остаточний розрахунок з попереднім постачальником. Попередній постачальник не пізніше ніж через шість тижнів після виключення побутового споживача з Реєстру його споживачів в інформаційній платформі зобов’язаний виставити такому споживачеві остаточний рахунок з урахуванням усієї непогашеної суми заборгованості, у тому числі за графіком погашення заборгованості (за його наявності) за договором постачання природного газу. Побутовий споживач зобов’язаний здійснити оплату такого рахунку не пізніше десяти робочих днів з дня виставлення такого рахунку. Якщо до початку процедури зміни постачальника на об’єкт побутового споживача було припинено (обмежено) постачання природного газу у зв’язку із наявною заборгованістю, постачання природного газу новим постачальником може здійснюватися після оплати всієї заборгованості перед постачальником, за ініціативою якого було припинено (обмежено) постачання природного газу.