В головному апараті управління АТ ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ пройшли наради з керівниками служб відповідних напрямків регіональних управлінь газових господарств під головуванням Вадима Батія.

Головне завдання для усіх підрозділів – активізувати роботу з боржниками, застосовуючи усі наявні важелі впливу в рамках чинного законодавства. Вже найближчим часом будуть відкориговані бази абонентів з актуальними даними, посилена позовна робота та налагоджений оперативний зв’язок з виконавчою службою.

У той же час, начальники абонентських відділів вживатимуть заходи для покращення якості обслуговування відвідувачів. Перші кроки до цього – впровадження графіку роботу БЕЗ ПЕРЕРВ та розробка сценаріїв турботливого спілкування

Адже ми з повагою ставимося до кожного нашого клієнта та сподіваємося на взаєморозуміння та відповідальність.


СИЛА ПРАГНЕНЬ РУЙНУЄ МЕЖІ