ads

Голова правління Вадим Батій зазначає, що вкрай важливо створити максимально комфортні умови для прийому споживачів в абонентських відділах, зменшити черги, покращити культуру поведінки персоналу.

Перспективними завданнями в цьому напрямку є:

  • приведення роботи абонентських відділів для стандартів НАК «Нафтогаз України»;
  • напрацювання алгоритмів поведінки з клієнтами, якості роботи call центрів;
  • покращення якості обслуговування споживачів за заявками;
  • виведення роботи з обслуговування клієнтів на новий професійний рівень;
  • створення єдиної системи диспетчеризації, АДС;
  • впровадження продуктивних методик у напрямках метрології, обліку газу, абонентського обслуговування, диспетчеризації, комп’ютеризації даних щодо тиску у газорозподільних мережах.