У цей непростий час, коли всі переживають стрес та емоційне напруження, АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» працює над підвищенням кваліфікації наших співробітників і проводить регулярні навчання

За ініціативи Голови правління відбувся тренінг для працівників абонентського відділу. Семінар провели з метою поліпшення якості обслуговування наших клієнтів та забезпечення їм високої якості сервісу. Оператори Служби обліку газу ознайомилися з навичками ефективної комунікації з клієнтами, отримали поради щодо швидкого вирішення проблем споживачів.

“Професійна та ефективна робота працівників абонентського відділу допомагає створити позитивний імідж компанії в очах клієнтів. Враховуючи бойові дії, які зараз сильно впливають на наш психологічно-емоційний стан, ми маємо вдосконалювати свої навички спілкування з абонентами регулярно”, - зазначає Голова правління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Вадим Батій.

Завдяки вам, наші споживачі, ми бачимо вектор розвитку! Працюємо на результат!



НА ВАРТІ ЕНЕРГОНЕЗАЛЕЖНОСТІ