Маєте сумніви щодо правильності нарахування коштів за спожитий газ? Допоможемо перерахувати!
Проблемний облік природного газу можна пов’язати з наступними причинами:
- абонент не проживає за адресою та не використовує газ (у такому випадку необхідно дублювати попередні показання лічильника газу)
- завищення показань попереднього місяця споживачами,
- нерозбірливе фото при передачі показників за допомогою Viber,
- неправильно вказаний особовий рахунок.
Що робити у випадку некоректних нарахувань? Абонентам АТ “Донецькоблгаз” необхідно звернутися до відповідного міськгазу із заявою про прохання провести перерахунок нарахування. Зробити це можна навіть онлайн!
Електронні адреси управлінь по газопостачанню та газифікації Донецькоблгазу:
- Костянтинівське УГГ та Торецьке відділення Костянтинівського УГГ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Краматорське УГГ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Дружківське відділення Краматорського УГГ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Красноармійське УГГ та Докучаєвське відділення Красноармійського УГГ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Мар’їнське відділення Красноармійського УГГ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Слов'янське УГГ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Перерахунок показань газового лічильника за зверненням споживача займає до десяти діб з моменту подачі заяви.