Контакти пiдроздiлiв
Контакти пiдроздiлiв
Зворотний зв'язок
Особистий кабінет
Особистий кабінет
Передати показання газового лiчiльника
Аварійно-відновлювальні роботи
Аварійно-відновлювальні роботи

Офіційна інформація

Змінено номери особових рахунків побутових споживачів АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»
Такі зміни запроваджені для зручності споживачів послуг розподілу природного газу, за вимогою ГУ Пенсійного фонду України у Донецькій області та задля присвоєння унікального номеру особових рахунків абонентів

докладніше ...

АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» інформує Споживачів, що не є побутовими
Споживачам природного газу сумарна номінальна потужність газового обладнання, яких забезпечує технічну спроможність споживання природного газу в обсязі 600 ГВт·год (56 391 тис. м3) на рік та вище, необхідно зареєструватись, як учасник оптового енергетичного ринку

докладніше ...

АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» та структурні підрозділи (УГГ) приймають платежі за послугу розподілу газу
Реквізити для оплати послуг з розподілу природного газу
Рахунок за спожитий газ абоненти мають сплачувати своїй газопостачальній компанії

докладніше ...

Про початок постачання природного газу споживачам постачальником "Останньої надії" ТОВ "ГК "Нафтогаз України"

докладніше ...

Hове на сайті


15.04.2024

gas-restore-15042024

Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 15.04.2024р.

докладніше...

#Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини


10.04.2024

plomba-magnit-10042024

Донецькоблгаз встановлює на газових лічильниках антимагнітні пломби

докладніше...

#Новини


08.04.2024

gas-restore-08042024

Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 08.04.2024р.

докладніше...

#Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини


04.042024

gas-restore-mykolaivka-04042024

Миколаївка: газовики ліквідували пошкодження системи газопостачання

докладніше...

#Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини


01.04.2024

gas-resrore-01042024

Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 01.04.2024р.

докладніше...

#Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини


25.03.2024

gas-restore-25032024

Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 25.03.2024р.

докладніше...

#Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини


22.03.2024

gas-restore-liman-22032024

Цiни тa тарифи на газ

З 01.01. 2022 року тариф на послуги розподілу природного газу для ПАТ «Донецькоблгаз» складає за 1 м3 – 1,416 грн. (з ПДВ)
З 01.12. 2020 року розрахунки за постачання природного газу для бюджетних установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, промислових споживачів та інших суб'єктів господарювання, у тому числі для релігійних організацій, здійснюються за ціною за 1 м3 – 11,532508 грн. (з ПДВ)
З 01.09. 2020 р. по 30.09. 2020 р. розрахунки за природний газ, що реалізовується для потреб побутових споживачів здiйснюються за цiною за 1 м3 – 6,548412 грн. (з ПДВ)
З 01.09. 2020 р. по 30.09. 2020 р. розрахунки за природний газ, що реалізовується для потреб релігійних організацій здiйснюються за цiною за 1 м3 – 6,548412 грн. (з ПДВ)

Споживачам природного газу

Типовий договір розподілу природного газу (сайт Верховної Ради України)
Типовий договір розподілу природного газу (сайт НКРЕКП)
Укладання договору з розподілу природного газу побутовими споживачами
Порядок укладання договору розподілу природного газу споживачами, які не є побутовими

Контрольні показання

Щоб достовірно визначити фактичний обсяг спожитого природного газу по кожному споживачеві і проводити нарахування за його використання, ПАТ «Донецькоблгаз» необхідно отримувати інформацію про показання лічильника газу.
Зняття показань лічильників газу повинні проводитися споживачем щомісяця, станом на 1 число. Передавати дані за попередній місяць необхідно з 1 по 5 число поточного місяця.
Такі заходи дозволять користувачем блакитного палива бути впевненими, що вони платять за той обсяг газу, який фактично використовували.
Передати показання лічильника можна наступними способами:

1) Подзвонивши по номерам телефонів, які зазначені на сайті ПАТ "Донецькоблгаз" (розділ "Структурнi пiдроздiли"), або на сайті УГГ; ;
2) особисто оператору (на прийомі);
3) вказавши показання лічильника газу на 1 число місяця в платіжному документі, сплаченому до 5 числа;
4) передати показання по Інтернету.

При відсутності інформації від абонента про показання газового лічильника, абонентський відділ служби обліку газу вносить на особовий рахунок абонента плановi місячні обсяги, виходячи з групи споживання, згідно Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКПУ 30.09.2015г. №2494 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції Україна 6 листопада 2016р. № 1379/27824 (далі Кодекс).

Як проводиться контрольне зняття показань лічильника газу

Контрольне зняття показань лічильника газу - це фіксація показань лічильника представником газового господарства (контролером) у відповідному документі, які підтверджуються підписом споживача.
Контрольне зняття показань лічильників газу проводиться не менше одного разу на 6 місяців відповідно до Кодексу газорозподільних систем.
ПАТ «Донецькоблгаз» має право контролювати правильність зняття показань та оформлення споживачем платіжного документа.
Знімати контрольні показання можуть не тільки контролери. Це може зробити слюсар, майстер або інший працівник газового господарства під час проведення планово-технічного обслуговування, ремонту газового устаткування, при знятті лічильника на перевірку і ін. робіт.
Споживач повинен забезпечити доступ працівникам газового господарства до лічильника газу для зняття контрольних показань. Представники газового господарства повинні чітко вказувати мету свого візиту і на вимогу споживача пред'явити службове посвідчення.

Порядок розрахунків

Споживач зобов'язаний згідно Типового договору розподілу природного газу (Постанова НКРЕКУ від 30.09.2015г. зареєстрованого в Міністерстві юстиції Україна 6 листопада 2016р. № 1384/27829) до 10 числа місяця, наступного за звітним проводити оплату за спожитий газ.

 

Згідно з вимогами пункту 28 Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 №2246 (далі – Правила

СПОЖИВАЧ МАЄ ПРАВО на:

  • - безперервне отримання газу з відповідними якісними показниками в порядку, передбаченому договором;
  • - якісне і своєчасне технічне обслуговування та усунення пошкоджень внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів;
  • - отримання послуг з монтажу, технічного обслуговування та ремонту газових приладів і пристроїв, лічильників газу за своєю заявкою;
  • - перевірку якісних показників газу та якості надання послуг;
  • - зменшення розміру плати у разі погіршення якісних показників газу та зниження тиску газу;
  • - отримання інформації щодо тарифів на постачання і транспортування газу, ціни газу, порядку плати за спожитий газ, переліку послуг з газопостачання, розміру плати за виконання додаткових робіт, правил підключення до газових мереж та методику розрахунку плати за підключення до газових мереж, нормативних та фактичних параметрів якісних показників газу та його тиску у газовій мережі тощо;
  • - розірвання договору та/або відшкодування збитків згідно з Порядком відшкодування збитків, завданих газопостачальному або газорозподільному підприємству внаслідок порушення споживачем природного газу Правил надання населенню послуг з газопостачання, а також споживачеві природного газу внаслідок порушення газопостачальним або газорозподільним підприємством Правил надання населенню послуг з газопостачання, яким визначається розмір завданих збитків;
  • - повне або часткове припинення газопостачання в опалювальний та міжопалювальний періоди, яке проводиться на підставі письмової заяви споживача, що подається газорозподільному підприємству не пізніше ніж за сім днів до такого припинення, шляхом відключення опалювальних приладів і пристроїв та їх пломбування в установленому порядку;
  • - проведення перерахунку за надані послуги з газопостачання за відсутності лічильника газу в разі тимчасової відсутності споживача або членів його сім'ї за основним місцем проживання за період не більш як шість місяців за умови подання в місячний строк з моменту закінчення кожного шестимісячного періоду газопостачальному підприємству письмової заяви з відповідними підтвердними документами;
  • - проведення звіряння фактично використаних обсягів природного газу з підписанням відповідного акта;
  • - вибір постачальника природного газу.
     

Згідно з вимогами пункту 28 Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 №2246 (далі –Правила

СПОЖИВАЧ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ:

  • - укласти договір в письмовій формі;
  • - пройти інструктаж з безпечного користування газом у побуті, в тому числі ознайомитися з інструкцією з правил безпечного користування газовими приладами і пристроями;
  • - виконувати вимоги Правил безпеки систем газопостачання та цих Правил;
  • - своєчасно вносити плату за надані послуги з газопостачання;
  • - невідкладно повідомляти аварійно-диспетчерську службу газорозподільного підприємства про всі недоліки в роботі системи газопостачання;
  • - у разі відсутності лічильника газу письмово повідомляти не пізніше ніж у місячний строк газопостачальне підприємство про всі зміни, що стосуються опалювальної площі, кількості осіб, зареєстрованих у квартирі, приватному будинку, та видів споживання природного газу;
  • - раціонально використовувати газ, обережно поводитися з газовими приладами і пристроями;
  • - забезпечувати збереження і цілість лічильників газу та пломб на них;
  • - утримувати у разі проживання в приватному будинку димові та вентиляційні канали в технічно справному стані (своєчасно проводити їх очищення та перевірку), здійснювати вентиляцію підвальних приміщень та герметизацію вводів інженерних комунікацій (для води, тепла, електрокабелів тощо);
  • - не пізніше ніж за сім днів до звільнення приміщення або повного припинення газопостачання письмово повідомити газопостачальне (газорозподільне) підприємство про розірвання договору та розрахуватися за послуги з газопостачання;
  • - знімати фактичні показники лічильника газу;
  • - безперешкодно допускати у свої житлові та підсобні приміщення, де розташовані газові прилади і пристрої, лічильники газу, представників газопостачального (газорозподільного) підприємства після пред'явлення ними відповідних службових посвідчень для:

• локалізації та ліквідації аварійних ситуацій;
• відключення та заміни газових приладів і пристроїв, усунення порушень і несправностей в їх роботі, проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, перевірки показань лічильників газу, наявності та цілості пломб на них;
• демонтажу або монтажу лічильників газу, пов'язаного з проведенням їх планової повірки;
• звіряння показників фактично використаних у попередньому році та першому півріччі поточного року обсягів природного газу;
• установлення лічильника газу, що здійснюється з ініціативи та за кошти газопостачальних (газорозподільних) підприємств або за рахунок інших джерел;

  • - проводити на вимогу газорозподільного/газопостачального підприємства звіряння фактично використаних обсягів природного газу з підписанням відповідного акта та пред'являти платіжні документи на вимогу газопостачального/газорозподільного підприємства для перевірки правильності оплати та відповідності записів у них показанням лічильника газу.

Загальноукраїнська інформація та статистична інформація європейських інституцій у сфері природного газу

На виконання пункту 2 постанови НКРЕКП від 30.03.2017 № 464 «Про щорічне забезпечення споживачів ключовою інформацією про послуги у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, оприлюднює загальноукраїнську інформацію та статистичну інформацію європейських інституцій з метою надання споживачам ключової інформації про споживання ними енергоресурсів, яка має бути використана постачальниками природного газу, які здійснюють постачання природного газу побутовим споживачам, для заповнення відповідної форми (додаток 2 до постанови № 464).

Середнє річне споживання природного газу одного абонента в Україні у 2016 році

  Приготування їжі Підігрів води та приготування їжі Комплексно, у тому числі для опалення (індивідуального будинку)
м. куб. м. куб. м. куб. м. куб./м. кв. (опалювальної площі)
Середнє річне споживання одного абонента 195 313 1669 21,77

Вартість природного газу у країнах Європи, та середнє споживання

  Молдова Румунія Польща Угорщина Словаччина Чехія
Вартість природного газугрн/м куб.* (інформація за 2016 рік) 9.02 9.93 11.70 10.27 13.73 17.40
Середнє споживання м куб. (інформація за 2015 рік) 425** 797 559 870 820 747

* за даними, наведеними на сайті Євростат (І півріччя 2016 року), для визначення еквіваленту грн./м. куб використано курс НБУ на 01.01.2017 р. – 1 євро = 28,4226 грн., з урахуванням енергоємності 1 м. куб = 10,5 кВт*год;
** інформація за 2016 рік.

Середнє споживання природного газу по Україні у 2016 році споживачами, які використовують природний газ комплексно, у тому числі для опалення в індивідуальних будинках, м. куб.

Січень Лютий Березень Квітень Травень Червень Липень Серпень Вересень Жовтень Листопад Грудень
340 232 214 81 41 23 24 23 34 132 223 302

Назустріч побутовим споживачам природного газу

Компенсація за неякісні послуги розподілу та постачання природного газу

До інформації споживачів

Керуючись вимогами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» із змінами, внесеними згідно із Законом № 2454-VIII від 07.06.2018, ВВР, 2018, № 23 (далі – ЗУ «ЖКП»), а саме п. 3, ст. 14, р. V «Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем газопостачання здійснюються суб’єктом, визначеним співвласниками багатоквартирного будинку, за рахунок співвласників. Порядок здійснення технічного обслуговування і поточного ремонту внутрішньобудинкових систем газопостачання визначається договором про розподіл природного газу та/або договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком», та п.3, ст. 19 р. V ЗУ «ЖКП» «Для забезпечення безперервності та безпеки газопостачання оператор газорозподільної системи (ПАТ «Донецькоблгаз») здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання в житлових будинках. Представник оператора газорозподільної системи має право доступу до житла, іншого об’єкта нерухомого майна для здійснення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання в такому будинку в порядку обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання, встановленому законодавством».

Згідно вимог п 5.4 гл. 5 р. V «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 р. №285, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 р. за №674/27119 (далі – ПБСГ), «Технічне обслуговування внутрішніх газопроводів і газового обладнання житлових і громадських будівель, комунально-побутових об’єктів невиробничого характеру здійснюється відповідно до вимог документації з експлуатації заводів-виробників газового обладнання на договірних засадах. Умови для технічного обслуговування забезпечуються власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) відповідно до вимог чинного законодавства України».

Відповідно до вимог п. 2 гл. 1 розділу III «Кодексу газорозподільних систем»: Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирному будинку здійснюється на умовах договору, укладеного між співвласниками/особою, уповноваженою на це співвласниками, і суб’єктом, що має право на виконання таких робіт.

Під час проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання виявляються наступні порушення:

  • витоки газу з газового обладнання та внутрішньобудинкових газових систем (різьбових, фланцевих з'єднань, запірної арматури кранів, засувок);
  • газове обладнання, яке експлуатується з не працюючою автоматикою безпеки;
  • корозія газопроводів в місцях перетину їх через зовнішню стіну будівель, через межповерхові плити перекриття;
  • димові та вентиляційні канали у яких відсутня тяга, закриті та засмічені решітки вентиляційних каналів;
  • встановлені в приміщенні, де працюють газові прилади з відводом продуктів згорання в димохід  електровитяжки;
  • самовільно встановлене  (замінене) газове обладнання, яке  змонтовано з порушенням чинного законодавства;
  • відсутність кріплень на газопроводах;
  • відсутність лакофарбового покриття на газопроводах;
  • морально застаріле внутрішньобудинкове газове обладнання, яке експлуатується в аварійному стані;
  • відсутність кватирок , дверей в приміщеннях де встановлено газове обладнання;
  • встановлені в  приміщеннях  з газовими приладами: дивани, кроваті, облаштовані вани, душові кабінки,  санітарні вузли;
  • закріплені на внутрішньобудинкових газопроводах кухонні шафи, білизняні мотузки, тощо.

Згідно вимог п. 2, гл. 1, р. ІІІ Кодексу газорозподільних систем: «Відповідно до вимог ПБСГ, у випадку незабезпечення технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирному будинку розподіл природного газу припиняється».

Згідно вимог п. 5.7 гл. 5 р. V ПБСГ: «Підлягає відключенню від системи газопостачання обладнання житлових і громадських будинків із встановленням заглушки за умови: не забезпечення власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання згідно з вимогами п. 5.4. глави 5. р. V ПБСГ».

Згідно вимог п. 3.2 р. ІІІ ПБСГ: «Власник (балансоутримувач та/або орендар (наймач)) повинен забезпечити утримання систем газопостачання відповідно до вимог чинного законодавства України», та п. 3.3 р. ІІІ ПБСГ: «Власник (балансоутримувач та/або орендар (наймач)) відповідає за технічний стан і безпечне користування газопроводами, газовими приладами, димовими та вентиляційними каналами».

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до «Правил безпеки систем газопостачання» та «Кодексу газорозподільних систем», експлуатація газових мереж без договорів забороняється

Шановні споживачі! Зворотний зв'язок дає можливість оперативно і ефективно опрацювати ваші звернення.

Заповніть у формі обов'язкові поля:

  • до якого підрозділу відноситься Ваше звернення;
  • тип звернення;
  • Ваше ім’я та прізвище;
  • текст Повідомлення (стисло і чітко сформулюйте суть порушеного питання)

Бажано вказати контактну інформацію для зворотнього зв’язку.

Звернення носитиме конфіденційний характер та буде розглянуте у найближчий термін головним Апаратом управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»

Звернення не розглядається у наступних випадках:

  • вирішення порушеного у зверненні питання не належить до компетенції АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»;
  • у звернені не викладено суті порушеного питання;
  • звернення містить образи, наклепи, ненормативну лексику;
  • повторні звернення з одного і того ж питання;
  • персональні дані, зазначені у зверненні, не є дійсними;
  • текст звернення написано не кирилицею.

Відправляючи звернення, Ви, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Пам’ятка споживача для подання скарг, відгуків та пропозицій

Подані звернення розглядатимуться у конфіденційному режимі особисто Головою Правління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»

memo  complaint


НА ВАРТІ ЕНЕРГОНЕЗАЛЕЖНОСТІ

Шановні абоненти!!!

АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» з метою підвищення якості обслуговування та виявлення корупції просить Вас направляти звернення, пропозиції та скарги, стосовно неякісного надання послуг, вимагання хабарів, шахрайства або неетичної поведінки:

 - На електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

 - Скориставшись формою зворотного зв'язку.

 - В письмовому вигляді за наступними адресами у спеціально встановлені для цього скриньки:

✅ Головний апарат управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» - м.Краматорськ, вул.Південна, буд. 1;

✅ Артемівське УГГ – м.Бахмут, вул.Носкова, буд. 3;

✅ Костянтинівське УГГ – м.Костянтинівка, вул.Ємільянова, буд. 76;

✅ Краматорське УГГ - м. Краматорськ, вул. Південна, буд. 1 (центр обслуговування);

✅ Красноармійське УГГ – м. Покровськ, вул. Шосейна, буд. 154;

✅ Слов’яське УГГ – м. Слов’яськ, вул. Світлодарська, буд. 28Б

Ваші звернення, відгуки, скарги та пропозицій просимо оформляти згідно вимог Пам’ятки споживача для подання скарг, відгуків та пропозицій:

- Скаргу, відгук або пропозицію можливо надати власноруч або використовуючи для цієї цілі уповноважену особу;

- Бажано вказати ім’я, прізвище та контактну інформацію для зворотнього зв’язку;

- Зазначте причину подання скарги, відгуку або пропозиції;

Надані скарги, відгуки та пропозиції будуть носитимуть конфіденційний характер та будуть розглянуті у найближчий термін головним Апаратом управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»;

Надана інформація допоможе нам покращити роботу та Ваш комфорт.

Сподіваємося на плідну працю з урахуванням ваших звернень.

З повагою, Голова правління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»  В.В. БАТІЙ



Зовнішній вигляд скриньки для звернень, пропозицій та скарг. Кожна скринька захищена пломбою, що виключає несанкціонований доступ до її вмісту.


НА ВАРТІ ЕНЕРГОНЕЗАЛЕЖНОСТІ