Слідкуйте за подальшими новинами на офіційних ресурсах АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»
Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 25.02. 2024 р. #Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини |
|
Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 18.03. 2024 р. #Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини |
Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 11.03. 2024 р. #Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини |
Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 04.03. 2024 р. #Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини |
Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 26.02. 2024 р. #Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини |
Результати роботи АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» станом на 19.02. 2024 р. #Результати роботи; #Аварійно-відновлювальні роботи; #Новини |
Всі новини АТ «Донецькоблгаз» ... |
З 01.01. 2022 року тариф на послуги розподілу природного газу для ПАТ «Донецькоблгаз» складає за 1 м3 – 1,416 грн. (з ПДВ) |
З 01.12. 2020 року розрахунки за постачання природного газу для бюджетних установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, промислових споживачів та інших суб'єктів господарювання, у тому числі для релігійних організацій, здійснюються за ціною за 1 м3 – 11,532508 грн. (з ПДВ) |
З 01.09. 2020 р. по 30.09. 2020 р. розрахунки за природний газ, що реалізовується для потреб побутових споживачів здiйснюються за цiною за 1 м3 – 6,548412 грн. (з ПДВ) |
З 01.09. 2020 р. по 30.09. 2020 р. розрахунки за природний газ, що реалізовується для потреб релігійних організацій здiйснюються за цiною за 1 м3 – 6,548412 грн. (з ПДВ) |
Типовий договір розподілу природного газу (сайт Верховної Ради України) |
Типовий договір розподілу природного газу (сайт НКРЕКП) |
Укладання договору з розподілу природного газу побутовими споживачами |
Порядок укладання договору розподілу природного газу споживачами, які не є побутовими |
Щоб достовірно визначити фактичний обсяг спожитого природного газу по кожному споживачеві і проводити нарахування за його використання, ПАТ «Донецькоблгаз» необхідно отримувати інформацію про показання лічильника газу.
Зняття показань лічильників газу повинні проводитися споживачем щомісяця, станом на 1 число. Передавати дані за попередній місяць необхідно з 1 по 5 число поточного місяця.
Такі заходи дозволять користувачем блакитного палива бути впевненими, що вони платять за той обсяг газу, який фактично використовували.
Передати показання лічильника можна наступними способами:
1) Подзвонивши по номерам телефонів, які зазначені на сайті ПАТ "Донецькоблгаз" (розділ "Структурнi пiдроздiли"), або на сайті УГГ; ;
2) особисто оператору (на прийомі);
3) вказавши показання лічильника газу на 1 число місяця в платіжному документі, сплаченому до 5 числа;
4) передати показання по Інтернету.
При відсутності інформації від абонента про показання газового лічильника, абонентський відділ служби обліку газу вносить на особовий рахунок абонента плановi місячні обсяги, виходячи з групи споживання, згідно Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКПУ 30.09.2015г. №2494 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції Україна 6 листопада 2016р. № 1379/27824 (далі Кодекс).
Контрольне зняття показань лічильника газу - це фіксація показань лічильника представником газового господарства (контролером) у відповідному документі, які підтверджуються підписом споживача.
Контрольне зняття показань лічильників газу проводиться не менше одного разу на 6 місяців відповідно до Кодексу газорозподільних систем.
ПАТ «Донецькоблгаз» має право контролювати правильність зняття показань та оформлення споживачем платіжного документа.
Знімати контрольні показання можуть не тільки контролери. Це може зробити слюсар, майстер або інший працівник газового господарства під час проведення планово-технічного обслуговування, ремонту газового устаткування, при знятті лічильника на перевірку і ін. робіт.
Споживач повинен забезпечити доступ працівникам газового господарства до лічильника газу для зняття контрольних показань. Представники газового господарства повинні чітко вказувати мету свого візиту і на вимогу споживача пред'явити службове посвідчення.
Споживач зобов'язаний згідно Типового договору розподілу природного газу (Постанова НКРЕКУ від 30.09.2015г. зареєстрованого в Міністерстві юстиції Україна 6 листопада 2016р. № 1384/27829) до 10 числа місяця, наступного за звітним проводити оплату за спожитий газ.
Згідно з вимогами пункту 28 Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 №2246 (далі – Правила)
СПОЖИВАЧ МАЄ ПРАВО на:
Згідно з вимогами пункту 28 Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 №2246 (далі –Правила)
СПОЖИВАЧ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ:
• локалізації та ліквідації аварійних ситуацій;
• відключення та заміни газових приладів і пристроїв, усунення порушень і несправностей в їх роботі, проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання і дворових газопроводів, перевірки показань лічильників газу, наявності та цілості пломб на них;
• демонтажу або монтажу лічильників газу, пов'язаного з проведенням їх планової повірки;
• звіряння показників фактично використаних у попередньому році та першому півріччі поточного року обсягів природного газу;
• установлення лічильника газу, що здійснюється з ініціативи та за кошти газопостачальних (газорозподільних) підприємств або за рахунок інших джерел;
Загальноукраїнська інформація та статистична інформація європейських інституцій у сфері природного газу
На виконання пункту 2 постанови НКРЕКП від 30.03.2017 № 464 «Про щорічне забезпечення споживачів ключовою інформацією про послуги у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, оприлюднює загальноукраїнську інформацію та статистичну інформацію європейських інституцій з метою надання споживачам ключової інформації про споживання ними енергоресурсів, яка має бути використана постачальниками природного газу, які здійснюють постачання природного газу побутовим споживачам, для заповнення відповідної форми (додаток 2 до постанови № 464).
Середнє річне споживання природного газу одного абонента в Україні у 2016 році
Приготування їжі | Підігрів води та приготування їжі | Комплексно, у тому числі для опалення (індивідуального будинку) | ||
м. куб. | м. куб. | м. куб. | м. куб./м. кв. (опалювальної площі) | |
Середнє річне споживання одного абонента | 195 | 313 | 1669 | 21,77 |
Вартість природного газу у країнах Європи, та середнє споживання
Молдова | Румунія | Польща | Угорщина | Словаччина | Чехія | |
Вартість природного газугрн/м куб.* (інформація за 2016 рік) | 9.02 | 9.93 | 11.70 | 10.27 | 13.73 | 17.40 |
Середнє споживання м куб. (інформація за 2015 рік) | 425** | 797 | 559 | 870 | 820 | 747 |
* за даними, наведеними на сайті Євростат (І півріччя 2016 року), для визначення еквіваленту грн./м. куб використано курс НБУ на 01.01.2017 р. – 1 євро = 28,4226 грн., з урахуванням енергоємності 1 м. куб = 10,5 кВт*год;
** інформація за 2016 рік.
Середнє споживання природного газу по Україні у 2016 році споживачами, які використовують природний газ комплексно, у тому числі для опалення в індивідуальних будинках, м. куб.
Січень | Лютий | Березень | Квітень | Травень | Червень | Липень | Серпень | Вересень | Жовтень | Листопад | Грудень |
340 | 232 | 214 | 81 | 41 | 23 | 24 | 23 | 34 | 132 | 223 | 302 |
Керуючись вимогами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» із змінами, внесеними згідно із Законом № 2454-VIII від 07.06.2018, ВВР, 2018, № 23 (далі – ЗУ «ЖКП»), а саме п. 3, ст. 14, р. V «Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем газопостачання здійснюються суб’єктом, визначеним співвласниками багатоквартирного будинку, за рахунок співвласників. Порядок здійснення технічного обслуговування і поточного ремонту внутрішньобудинкових систем газопостачання визначається договором про розподіл природного газу та/або договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком», та п.3, ст. 19 р. V ЗУ «ЖКП» «Для забезпечення безперервності та безпеки газопостачання оператор газорозподільної системи (ПАТ «Донецькоблгаз») здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання в житлових будинках. Представник оператора газорозподільної системи має право доступу до житла, іншого об’єкта нерухомого майна для здійснення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання в такому будинку в порядку обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання, встановленому законодавством».
Згідно вимог п 5.4 гл. 5 р. V «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 р. №285, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 р. за №674/27119 (далі – ПБСГ), «Технічне обслуговування внутрішніх газопроводів і газового обладнання житлових і громадських будівель, комунально-побутових об’єктів невиробничого характеру здійснюється відповідно до вимог документації з експлуатації заводів-виробників газового обладнання на договірних засадах. Умови для технічного обслуговування забезпечуються власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) відповідно до вимог чинного законодавства України».
Відповідно до вимог п. 2 гл. 1 розділу III «Кодексу газорозподільних систем»: Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирному будинку здійснюється на умовах договору, укладеного між співвласниками/особою, уповноваженою на це співвласниками, і суб’єктом, що має право на виконання таких робіт.
Під час проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання виявляються наступні порушення:
Згідно вимог п. 2, гл. 1, р. ІІІ Кодексу газорозподільних систем: «Відповідно до вимог ПБСГ, у випадку незабезпечення технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирному будинку розподіл природного газу припиняється».
Згідно вимог п. 5.7 гл. 5 р. V ПБСГ: «Підлягає відключенню від системи газопостачання обладнання житлових і громадських будинків із встановленням заглушки за умови: не забезпечення власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання згідно з вимогами п. 5.4. глави 5. р. V ПБСГ».
Згідно вимог п. 3.2 р. ІІІ ПБСГ: «Власник (балансоутримувач та/або орендар (наймач)) повинен забезпечити утримання систем газопостачання відповідно до вимог чинного законодавства України», та п. 3.3 р. ІІІ ПБСГ: «Власник (балансоутримувач та/або орендар (наймач)) відповідає за технічний стан і безпечне користування газопроводами, газовими приладами, димовими та вентиляційними каналами».
Шановні споживачі! Зворотний зв'язок дає можливість оперативно і ефективно опрацювати ваші звернення.
Заповніть у формі обов'язкові поля:
Бажано вказати контактну інформацію для зворотнього зв’язку.
Звернення носитиме конфіденційний характер та буде розглянуте у найближчий термін головним Апаратом управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»
Звернення не розглядається у наступних випадках:
Відправляючи звернення, Ви, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», даєте згоду на обробку своїх персональних даних
- На електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
- Скориставшись формою зворотного зв'язку.
- В письмовому вигляді за наступними адресами у спеціально встановлені для цього скриньки:
✅ Головний апарат управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» - м.Краматорськ, вул.Південна, буд. 1;
✅ Артемівське УГГ – м.Бахмут, вул.Носкова, буд. 3;
✅ Костянтинівське УГГ – м.Костянтинівка, вул.Ємільянова, буд. 76;
✅ Краматорське УГГ - м. Краматорськ, вул. Південна, буд. 1 (центр обслуговування);
✅ Красноармійське УГГ – м. Покровськ, вул. Шосейна, буд. 154;
✅ Слов’яське УГГ – м. Слов’яськ, вул. Світлодарська, буд. 28Б
Ваші звернення, відгуки, скарги та пропозицій просимо оформляти згідно вимог Пам’ятки споживача для подання скарг, відгуків та пропозицій:
- Скаргу, відгук або пропозицію можливо надати власноруч або використовуючи для цієї цілі уповноважену особу;
- Бажано вказати ім’я, прізвище та контактну інформацію для зворотнього зв’язку;
- Зазначте причину подання скарги, відгуку або пропозиції;
Надані скарги, відгуки та пропозиції будуть носитимуть конфіденційний характер та будуть розглянуті у найближчий термін головним Апаратом управління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»;
Надана інформація допоможе нам покращити роботу та Ваш комфорт.
З повагою, Голова правління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» В.В. БАТІЙ
Зовнішній вигляд скриньки для звернень, пропозицій та скарг. Кожна скринька захищена пломбою, що виключає несанкціонований доступ до її вмісту.